- KSOW 2014-2020
- Konkursy dla Partnerów KSOW
- Operacje realizowane przez Partnerów KSOW
- Pomoc Techniczna PROW 2014-2020
- KSOW 2007-2013
- Baza partnerów KSOW - formularz
- LGD w województwie łódzkim
- Produkty regionalne i tradycyjne
- Smaki Ziemi Łódzkiej
- "Złota Grusza"
- Biuletyn KSOW Województwa Łódzkiego
- Publikacje
- Konkursy
- Publikacja "Inteligentny rozwój obszarów wiejskich"
- Linki
- Polityka prywatności i plików cookies
Konkurs „Ha Dwa O to jest to! Zatrzymaj wodę na wsi”
Masz pomysł, jak zachęcić mieszkańców gminy do oszczędzania i gromadzenia wody?
Fundacja "Europejski Fundusz Rozwoju Wsi Polskiej - Counterpart Fund" oraz Fundacja Polska Wieś zapraszają do wzięcia udziału w konkursie i zdobycia nawet do 20 000 zł na przeprowadzenie lokalnej kampanii społecznej.
Celem konkursu „Ha Dwa O to jest to! Zatrzymaj wodę na wsi” jest zaangażowanie oraz zainspirowanie mieszkańców obszarów wiejskich do podejmowania działań na rzecz optymalnego gospodarowania wodą.
W ramach konkursu można zgłaszać pomysły na przeprowadzenie kampanii społecznej skierowanej do mieszkańców gmin wiejskich i gmin miejsko-wiejskich, w jednej z kategorii:
- własne gospodarstwo domowe - oszczędzanie, gromadzenie oraz powtórne użycie wody dla celów indywidualnych;
- własne gospodarstwo rolne - alternatywne rozwiązania dotyczące oszczędzania, gromadzenia oraz wielokrotnego wykorzystywania wody w gospodarstwie rolnym, a także promocja rozwiązań związanych z retencją i melioracją;
- wspólne tereny publiczne - gromadzenie wody oraz jej powtórne użycie na terenach publicznych.
Zgłoszenia przyjmowane są do 2 marca 2020 roku
Aby wziąć udział w konkursie wypełnić formularz zgłoszeniowy i przesłać go na adres: konkurs@forum-jasionka.pl
REGULAMIN KONKURSU - REGULAMIN
ZAŁĄCZNIK NR 1 - FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
Spośród nadesłanych zgłoszeń komisja konkursowa wyłoni 10 półfinalistów, którzy w dniach 20-21 marca 2020 roku, zostaną zaproszeni na warsztaty organizowane podczas Europejskiego Forum Rolniczego. Podczas zajęć laureaci będą mieli okazję skonsultować swoje projekty z ekspertami m.in. z dziedziny public relations, a następnie zaprezentować je przed komisją konkursową.
Do autorów trzech najlepszych projektów trafią nagrody pieniężne w wysokości do 20 000,00 zł każda na realizację zwycięskiej kampanii.
Partnerem konkursu jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie.